15 sierpnia 2013

Update

W styczniu pisałam o tym, że zacznę realizować postanowienia noworoczne. Siedem miesięcy później okazuje się, że NIC z tych postanowień nie wypaliło. Nie pisałam bloga, nie byłam asertywna i nie udało mi się  schudnąć lol chociaż, o tym, że mi się nie uda wiedziałam od początku haha

Co wydarzyło się w ciągu ostatnich miesięcy? Opiekowałam się moją trójcą:D pojechałam na kilka wycieczek, zorganizowałam road trip'a, poznałam nową au pair mojej host family, po 21 miesiącach zakończyłam program au pair, spędziłam interesujący tydzień w Philadelphii lol, wróciłam do domu (podróż oczywiście pełna niespodzianek), dostałam się na studia, znalazłam nowe miejsce zamieszkania i aktualnie szukam pracy. To tak w skrócie:)

Nie mam pojęcia, czy będzie chciało mi się opisywać każde miejsce, do którego udało mi się pojechać. Możliwe, że wrzucę tylko zdjęcia. Chociaż, nie ukrywam, że chciałabym spróbować reanimować tego bloga i udzielić kilku rad dziewczynom, które au pair'skie życie maja przed sobą:)

To właśnie tam spędzę najbliższe 2 lata:)

Pozdrawiam,
Iwona



Brak komentarzy: