24 sierpnia 2011

You have a match! – Czyli szczęśliwa ósemka…


Z perspektywy czasu mogę napisać, że nawet szybko poszło. Pierwszy match miałam zaraz po tym jak moja aplikacja została zaakceptowana przez biuro w Bostonie, a swoją host family znalazłam po ok. 2 miesiącach. Z jakimi rodzinami miałam match? Napiszę tylko tyle, że z różnymi, ale prawie wszystkie rodziny mieszkają na wschodnim wybrzeżu. Był nawet jeden match z Kalifornii, która dla mnie - wiecznego zmarzlucha byłaby idealną lokalizacją. Jednak los chciał inaczej i  od 16 września będę mieszkała w Malvern.

1st family – the zzz Family living in Maplewood, NJ.
2nd family - the zzz Family living in New Rochelle, NY.
3rd family - the zzz Family living in Cherry Hills Village, CO.
4th family - the zzz Family living in Vienna, VA.
5th family - the zzz Family living in San Diego, CA.
6th family - the zzz Family living in Simsbury, CT.
7th family - the zzz Family living in East Aurora, NY.
8th family - the zzz Family living in Malvern, PA.

 I w taki oto sposób po dwóch miesiącach i ośmiu matchach później 16 września  









2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulację!! Będziemy mieszkały niedaleko siebie:) Daj znać jak tam przygotowania do wyjazdu?

Anonimowy pisze...

Pewnie, że będziemy musiały się razem gdzieś wybrać:D Ty masz chyba bliżej do Philadelphi co? Z chęcią pozwiedzam ją z Tobą, a potem do NYC :) Tylko będziesz musiała trochę na mnie poczekać zanim przyjadę!